CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, March 1, 2012

honeymoon moon moon ^^

fuhhh.... fuhhh.... fuhhhhhh.... fuhhhhh... ffuhhhhhhhhhhhhhh

jenuh nak tiup hehehe.... bersawang dah blog aku ni. bukan lagi berhabuk. malas datang melanda xtau la kenapa... bukan bz sangat pun..


walaupun post ni dah simpan lama tapi aku nak jugak publish. ni cte bulan lepas... lepasa kawin aku dapat hadiah honeymoon. sister aku yang baik hati telah sponser honeymoon aku... walaupun x jauh mana kat Port Dickson je tapi Hotel ni sangat la Grand... kalau nak pergi saja memang x la kot... seminggu lepas kenduri aku terus g sini. kuar je tol PD terus je nampak signboard Hotel yang nak aku pergi...


ini la hotelnya GRAND LEXIS PORT DICKSON....


hey nak tau 1 rahsia x aku x bayar deposit pun masa masuk hotel ni... patutnya kena kan... tapi dengan muka yang buat-buat garang hubby aku cakap ngan reception 2 kalau xyah bayar boleh ke? oh boleh je balas reception 2.... hahaha...


tempat ni serius best gila sapa yang suka privesi silalah berkunjung... x jauh pun PD. Hotel ni atas laut korang boleh nampak air laut dari dalam bilik.. sebabnya ade cermin dalam yang membolehkan kte tengok kat bawah rumah.... dan yang paling paling best ade POOL dalam bilik... sendirian berhad xde kongsi2 der... korang punya suka la nak mandi kul berpa pun... eh kalau korang xnak pakai baju pun boleh hahaha....


ni la POOL nya.... dalam 4kaki. kira bukan tuk kanak-kanak la... mak bapak kanak-kanak pun boleh terjun dalam ni..... :)

ok la abis dah cite terima kasih ye sister yang sponser kami... nanti sponser la lagi :p







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...