CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, March 26, 2012

Cuci The Musical Last Kopek

Assalamualaikum......


arini nak story pasal teater ni.... teater Cuci The Musical Last Kopek!
best betul tengoknya... aku x pernah tengok teater sebelum ni jadi inilah first time orang kampung ni nak tengok teater... 2 pun rezeki datang tiba2...

ceritanye.... ari 2 aku pergi outstation kat Port Dickson so masa kat sana kawan aku punya kawan inform ada orang nak bagi tiket free tapi kena pergi Maju Junction, masa 2 hari rabu... kami abis bengkel pun awal so tengahari memang dah terpacak kat Maju Junction.. cari punya cari jumpa la stage kat tengah MJ ni siap ada poster cuci2 ni so aku pun makan la kat pizza dalam MJ sambil tunggu geng cuci datang... memang sorang2 artis cuci sampai..

ini la antara barisan geng cuci!! lawak dorang nih.....




nak dapat tiket free senang je... angkat tangan then dorang ni akan panggil pas2 tanya soalan... soalan senang2 je... nabil pun selalu bocor soalan. so memang semua orang akan dapat jawab. tapi bila tibe part aku.. boleh lak Afdlin suh menari ikut macam dia buat... serius malu ok... TAPI xkisah la aku dapat 2 tiket VIP tuk teater nih harga 1 tiket rm206.. suke giler...


esoknya kan bebudak ofis xpuas hati nak jugak tiket free... so keesokkan harinye aku pergi lagiiiiii hehehe... dan dapat 2 tiket free lagiiii... tapi xkan nak tengok lagi.. aku pun offer kat mak abah aku trus je dorang nak.. sanggup 2 datang dari ipoh semata mata nak tengok... abah cakap xpe la berbaloi sebab memang rasa nak kencing gelak tengok Cuci The Musical ni :)


Aku g tengok ngan Cik Mimie... (gambar xclear biasa la hset murah jer.....)







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...