CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, February 29, 2012

The Reception of LAN & WAWA

Assalamualaikum...
selamat petang sahabat2 blogger.. arini akan hadir 4 tahun sekali je 29 februari.. so sapa yg sambut birthday arini rugi lah... dah lama peram cerita ni. dah dekat sebulan pun... sampai dah ada yg tanya soklan macam biasa... ala biasa 2 la xyah sebut pun tau...

5.2.2012
majlis resepsi saye :)

mari bercerita di sebalik tabir kisah persanding raja dan ratu sehari ni... sebelum ni aku dah cerita kan aku dah dinnikahkan oleh bapak aku sendiri pada 4.2.12 so keesokkan harinya kami wat majlis kenduri... kami wat kenduri ni sekali je... so tempahlah dewan siap2. dewan ni kat taman meru, ipoh.. sapa nk tempah ok la murah hahaha...

pagi 5.2.2012 seawal kul 10 aku dah sampai kat kedai pengantin. terpaksa mekup kat kedai sebab ramai sangat kahwin so mak andam tak dapat nk pergi rumah. nasib aku baik ari 2 datang je mmg xde sapa lagi so terus je duduk untuk di mekup :) lama jugak nak mekup ni kan.. mekup die serius cantik aku suke gilak. sapa nak boleh cari kat medan gopeng, perak belakang bank rakyat...



kul 12 aku dah siap pakai baju time 2 hubby aku pun dah hensem bergaya dah... kami patutnya sampai kul 1 kat dewan. nak ke dewan 2 kami di iring segerombolan vespa yg bising-bising... sampai semua orang tengok sebab bising sangat... time ni usah ditanya perasaan berdebar-debar siot.. kami sampai tepat pada waktunya kat dewan 2. alhamdulillah...

semua berjalan seperti yang di rancangkan.. aku sampai kat pelamin ada orang bersilat, pas2 makan time, masa mkn 2 ada acara berkuiz lak then baru sesi bergambar, abis semua baru aku turun bersalam... aku happy sangat sebab semua yg rapat ada time 2... tengok pelamin wahhhh aku sendiri teruja... majlis yg sangat puas hati. keluarga, saudara mara,kawan2 semua happy. cuma aku kureng sikit ngan DJ time 2.. huhu...

tapi alhamdulillah semuanya selesai dengan baik... dekat kul 4 baru kami keluar dewan untuk sesi fotografi lagi.... thanks semua yang menjayakan majlis kami ni ye....



tampal sikit gambar untuk tatapan anda :)



this is my big happy family

di atas pelamin nan indah....bride crew... orang kuat di sebalik majlis hehe...



out door time...


ckit je boleh tunjuk :p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...