CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, December 19, 2011

program hinggu minggu

hai.. salam isnin semua. hari isnin memamg hari malas la. entah kenapa mungkin mood cuti-cuti masih menebal dalam diri. tak gitu?

hari ini macam nak kongsi cerita apa yang aku buat weekend ni 17 & 18 Disember 2011. siap tarikh aku pahatkan dekat sini. sabtu kemarin aku g farewell Awang kat Taman Melati, Gombak. Awang ni member kursus induksi aku. dia ni budak kuching hujung bulan ni dia dah dapat tukar balik ke sarawak. untung la dia dapat balik kampung aku ni bila la dapat tukar. nak balik ipohhhhh..... ok sambung, so petang sabtu kami beramai-ramai gerak g serbu rumah awang. kire surprise party la.. makanan malam tu kfc and Secret recipe kek :) lepas makan kenyang-kenyang siap ada games lagi. memamg best la dorang happening sunggguh..

ini la kami..... siap ada baby mia lagi. you guys rock la....



ooo malam tu aku sampai rumah pun dah lewat sangat terus je tidur sebab aku dah dapat aura lalan nak datang esok. mana tak nya asyik suh aku balik cepat je risau paginya aku tak bangun kot. aku ni senang bangun pagi ok. ternyata memang dia datang..... yeayyyy aku suka.
dekat kul 12 sampai la limosin amik kami...cewah berangan. member kami yang ambil, kami konvoi pergi kenduri 3 kereta ke kahwin member SMTSI. dulu masa sekolah pengantin ni comel sangat hahaha... nama pengantin ni Azlan & Elly.. semoga korang berbahgia selalu :)

ni jejaka-jejaka yang ada.. gadis-gadis yang cumil tak sempat nak ambil gambar la. cuma aku dengan mimie je pun.. yang cumil sangat ni baby kepada boy. geram gila tengok mulut cumil dia. gigit baru tau... nama baby ni Qalisya :)



abis je makan-makan tak kan nak balik terus kan.. cian lalan datang jauh-jauh. kena la bawak pergi jalan-jalan. kami semua terus ke Midvelly... minum pastu main bowling. first time main kat tempat gelap macam tu... tapi happening. nanti boleh pergi lagi. habis main perot dah lapar balik. kami semua g makan kat kerinchi Ayam Golek. sebab masing--masing lapar punya pasal memamg tak sempat la nak ambil gambar... gambar dalam bowling pun tak boleh ambil sebab gelap kan gambar mesti tak cun..


habis je santap (sangat kenyang dan sedap ayamnya....) shoot pergi hantar lalan ke puduraya... dia naik bas kul 9.30. selamat dia balik aku pun balik.. sampai je rumah memang tak buat ape terus tidur... penat ok..



ni saja je nak post jugak(bagi arma jeles.. kalau dia datang kl aku belanja...) meatball dengan ayam rosemarry. aku punya lunch masa hari jumaat hehe... sempat beli 1 benda kat ikea. tapi rahsia benda tu untuk mak aku...




opssssssssss ni pun saja gatal nak post... semalam sebelum g kenduri ikat dandan ni... :)


ok nanti cerita lagi bye..

2 comments:

suzie rahman said...

weh..pic lain ok.pic akhir tu xthan ak tgk.hik3

M.I.Z W.A.W.A said...

aik xblh ek?
pndi kn aku buat dandan... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...