CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, December 9, 2011

kursus induksi



Assalamualaikum...

berbulan bulan bulan x menghadap blog. sorry ek mesti follower sume bosan sebab xde cerita best. sebenar aku baru balik dari kursus induksi. lepas abis kursus lak aku bercuti panjang. banyak projek dijalankan sepanjang percutian 5 hari aku

sure semua tau kan tuk ape kursus induksi ni so xyah la cte.. kursus ni mungkin terakhir sebab lepas ni JPA dah tukar format baru. ari tu aku kena berkursus kat Tasoh Lake Resort, Kaki Bukit, Perlis Indra Kayangan. bayangankan 2 minggu duk sana. hanya yang jumpa fasilitator ngan peserta kursus je disertai dengan makan sebanyak 6 kali sehari hahahaha.... kami kat sana jadi rapat sebab sentiasa bersama. sangat best la.... tempat pun boleh tahan la xde la duk macam kat asrama. ni resort so agak selesa walaupun tiap hari hujan kan.. aktiviti kat sana macam biasa setiap hari penuh aktiviti kadang-kadang terpaksa tidur lambat la nak siapkan tugasan yang diberi.


kat bawah ni bendara kumpulan aku kumpulan MERAK!!!




korang yang x dapat g kursus induksi memang rugi lar.. hehe.kawan-kawan induksi aku memamg best happening :)


pas balik induksi kan aku cuti so masa 2 aku penuhkan dengan membeli belah.. banyak barang x siap lagi tuk majlis nanti... ari 2 aku ade beli barang tuk buat hantaran nanti aku upload ok..

ok bai

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...