CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, June 11, 2011

thing that i hate so..

assalamualaikum.........


tahniah terengganu menang bola FA... tahniah hazama menang AF... tahniah Jozan anda telah memenangi hati saye... hahahaha...



ari ni isnin ari mls wat keje... nk amik feel 2 lmbt ckit la. xtau la knp jd cmni... arini rase nk kongsi cte dalam kain ckit.. jgn kutuk2 ye.. aku tulis ni tuk ingtan diri sendiri..
ctenye cmni.. jumaat lps kn aku blk kg... ble blk je mcm2 la cte kuar.. mak aku kalo dpt sembg smpi ke pg pn xpe kot.. sambil mkn nuget hahaha... tbe2 ade 1 cte wat aku naik angin tbe2..



angin sb aku xtau yg tunang aku 2 g bg pinjam duit kt org... xbgtau aku dulu!! ok la kalo bg ckit2 ni 2k ye... haishhh hangin 1 bdn la.. pantang btl aku org lain yg cte... yg lg bengangnye time aku g holiday ari 2 kdi aku terpakse ttup sb xckup duit sb org yg die bg pinjam 2 xbayar.. bayangkn 4 ari kdi xbukak.. rugi aku hoiii.....
soknye aku ty la np xbgtau aku.. takut aku marah ke? kalo salah mmg la marah kn kn... redho jela.. jawapanye xnk spoil mood time nk g holiday ari2.. kalo ikutkan hati byk lagi aku nk tulis ni.. kang terkuar ape yg xpatut lak.. baik stop skg..






so anda2 di luar 2.. sila berbincang dgn pasangan anda terlebih dahulu dalam ape jua bidang..
skg aku rase cm aku dibelakangkan!! aku xsukeeeeeeeeeeeeeeee... katenye"abg janji xbuat dah"
bile aku bace blog aku mst aku akan ingat.. tp aku marah kejap je... pg marah2.. mlm 2 baik dh sb tunang aku baik py pujuk siap blanje tgk kl gengster blanje mkn.... cte yg sgt hebat.. jatuh cinta ngan AARON AZIZ lg pas tgk wyg mlm 2... buat la hal i lari kt aaron aziz kang bru u tau hahahaha....


hehe bye....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...