CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, June 2, 2011

holiday in langkawi..

hai.... cmt pagi.. assalamualaikum...
arini sume bosh2 i cuti so blh berblog lame2 ye... hahahaha... gelak cm syaiton ckit
arini aku nk post gambo g langkawi byk2... tp sblm 2 meh nkn cte ckit pase holiday aku kali ni... aku g langkawi ari 2 26.5.2011 sampai la 30.5.2011 kire lame jgk la 2.. puas la jgk aku jelajah pulau langkawi 2... seriusly best gler la... plak 2 ni first time aku naik flight hahaha agak ketinggalan kn aku... nk buat cmne dh koje la bru naik... sbnrnye tiket flight pn bkn mahal bdk skolah pn mampu nk beli hahaha...




sampai langkawi ari pn dh mlm ape lg trus blk apartment n tido la sok perlukan byk tenaga nk jln... tp yg plg best pasal percutian kali ni ialah bajetnya yg berpatutan.. bayangkan rumah sehari rm100, kereta sewa pn sehari rm100 then bahagi lak ngan 6 org... bahgia kn... just guna duit utk shoping jela... duit beli coklat je dh rm300.. 2 pn bahgia jgk.... hehe...



SAYE DI LANGKAWI YE....




sy dan mimie di dataran lang.. mase ni matahari nk terbenam dh.. sgt cantik :)




abg lan la.. xkn xkenal kot hehe..




kami lagi.. serius gambor kterg je yg byk.. fotografernye cik mimi ok..




hari ke-2. island hoping...... mari naik bot.. pengalaman yg sgt best sb naik bot tanpa mabuk laut.. terer abg bot 2 bwk dgn jayanya..




destinasi pertama: ni perjalanan ke tasek dayang bunting... ade tasek di tgh laut.. amazing kn..




ni kedua: tempat helang makan.. eagle feeding.. helang dpn mate je beb.. beso2 lak 2.. rase nk pegang je.. mase ni aku mmg sgt teruja la..




destinasi ketiga: ni la pantai beras basah yg pantainye bersih dgn laut yg jernih.. dengan 2 model terbaik dr ladang berposing hahahaha...




rmi wat aktiviti pantai snorkling, naik banana bot la mcm2 la tp kterg just rileks je... selama sejam huhu...




tempat yg plg dinantikan untuk dikunjungi... cable car!




diatas puncak cable car.. permandangan usah kate la mmg dh cantik... tgk kami berdua lg cantik hahaha...(suke puji diri sendiri.. walaupn sedor diri cmne kn...)




dr puncak cable car!! ade teropong yg blh skodeng tmpt2 jauh...




kami bertiga di atas jambatan gantung... sgt takut sb jambatan ni bergoyang dikala angin bertiup kencang.. berpeluh sejuk dibuatnye...




nmpk x? nmpk.... nmpk..... muke aku yg kepenatan sb kena panjat tangge n k g kt jambatan gantung 2 la... sabo jela.. ala2 tracking la plak.




nasib baik cik abg ade... mak andam tlg touch up ckit hahaha...



byk lagi gambo best2... dh rase cm prewedding pn ade.. ape2 pn mmg terbaik la cuti2 dalam msia... xyah nk g luar negara dlm negara pn xabis jln lagi.. hati teringin nk g sabah lak next trip... doakn ye supaya aku dpt g sane.. hehe



tammat :))


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...