CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, June 10, 2011

jumaat dtg lagi..

tu la org buat blog ko pn nk buat... org py post hebat2 ko ade? org py folower byk2 ko ade? hahahaha 2 la buat blog tp xnk majukan diri ye idak... aaaaaaaahhhhhhhhhh peduli ape suke hati la aku py blog.. walaupn agak jeles dgn blog2 yg canggih manggih 2 aku tetap suke blog aku ni hehe... suke bace sendiri senyum sendiri... cm org gler kn?


ape la yg aku duk membebel pagi2 jumaat ni haishhhh xbaik no.. balik kepada tajuk ye.. sp xtau arini ari jumaat meh aku khabokn arini jumaat ye akak2 abg2 makcik2 pakcik2.. jap lg aku nk blk KAMPUNG!!!! hahaha semangat kn kn... aku mmg suke blk kg.. jumpe family jumpe buah hati pengarang jantung gtu.. kalo blk kg blh jln2.. kt kl ni aku baik jarang la duk kuar blk lmbt2 cm kt kg...


mgu ni ade kenduri lg yg patut aku attend. kenduri sepupu dkt2 je dgn umah kalo xpg mau kena marah.. temanye biru.. aku ade tempah bj ari 2 warna biru gak harap2 siap la kn.. blh pki nti.. ok dh abis cte bye...


ipoh is the best hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...