CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, May 7, 2012

aktiviti tertunda...

Assalamualaikum... ape khabar blogger sekalian.. lame x dapat update blog. blog buat hal.. akhirnye dengan bantuan rakan sebelah meja berjaya juga nak update blog. dah masuk bulan mei kan... Welcome May Please Be Nice To Everyone^^

dah lebih kurang 3 bulan aku jadi wife orang tapi life sama je.. cuma tiap jumaat haruslah pulang berjumpa husben terchinta.. cian dia kena tinggal lama2 kan... ni cerita minggu lepas, kami dah lama x tengok wayang disebabkan aku terpengaruh dengan komen2 kat twitter aku pun ajak la hubby tengok cite ni BERANI PUNYA BUDAK!! ok kesimpulannya x best... rugi x tengok Avengers rugi rugi... nak cari CD nanti sebab Filem 2 dah meletop sampai mengalahkan kutipan Filem Titanic woooooo......



sebelum tengok wayang haruslah ada sesi makan-makan, wajib nanti kebuluran lak. pilihan kami malam 2 nindia... Chicken Chop yang best ni boleh didapati di MEE REBUS RAMLI, Taman Perpaduan. sekali makan mesti nak lagi... aku dah berapa kali datang sini memang x mengecewakan la...
sila amik bau ye hahahaha.....




ni hubby aku pesan, MEE REBUS. sedap sangat mee dia kuah pekat melikat xde bau udang kering cam selalu kat kedai2 biasa... boleh memutuskan selera aku... wah promosi lak hehe..



sekian. minggu depan nak g mancing.. lama x makan ikan :)

bye...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...