CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, May 17, 2012

Burger kaw kaw, Lokas Makana.

Assalamualaikum....
very good morning to all.. sihat? aku semakin sihat... alhamdulillah. dan aku ada good news nanti la cerita.. ni gambar minggu lepas.. cerita tanpa gambar cam x lengkap je hidup kan..

ni namanye berger kaw kaw... disebabkan selalu di perkatakan aku pun x tahan. kena mencubanye sendiri.. so minggu lepas mak bapak aku singgah KL. dorang baru balik dari Konvo Adik aku kat UTM, Skudai... sdey aku x dapat pegi.. sebab konvonye hari selasa.. kalau isnin xpe gak... apa pun tahniah la tuk adik aku Amira namanye sekarang dia sambung PHD dah pun.. terer betoi la budak 2...

sambung balik cerita berger ni.. Lokas Makana ni letaknye kat Puchong Utama. senang je nak cari tempat ni.. semua ade Gps dah kan kan.... selalu orang cakap nak beli berger ni kena tunggu kurang2 2 jam, tapi malam rabu so x ramai orang aku tunggu 40minit je dah sampai.. harga lak kalau berger single Rm7.50, tambah Cheese jadi Rm8.50, tambah lagi hotdog Rm1.50 so total sepinggan yang aku oder ni Rm10.00.. daging berger ni punya la tebal.. memang kenyang nak habiskan siap aku buang roti kat atas 2 sebab x muat mulot dah hahaha...
ni my mak.. dah ready nak NGAPPPPP........


my abah.... NGAPPPPPP.....


pastu aku lak NGAPPPPPPP......
Alhamdulillah terlepas hajat nak makan berger ni... sedap la.. sapa x penah try silakan try ok... bye :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...