CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, January 9, 2012

ciri ciri pilihan anda?

assalamualaikum....




entry untuk bulan pertama pada tahun 2012. rasa kekok lagi nak tulis 2012.. umur dah makin bertambah tapi still rasa muda ok.. dah tak lama lagi nak bertukar status lak.. tak tahu nak cerita perasaan sekarang macam mana.. sekarang aku berdoa semoga majlis aku nanti berjalan lancar.. kalau aku kira lagi 25 hari je lagi kome weh...


semalam kan bila bangun je tidur terus je mms gambar kat bawah ni kat encik tunang saya.. aku tanya la ni ciri-ciri idaman aku (dah nak dekat sangat tak boleh nak buat pilihan cuma mampu buat perubahan..) masa mms tu aku ingat awal sangat dia pun tak bangun lagi rupanya bangun dah pun.. balik kampung katanya ada sepupu kahwin :)


tak kira aku kacau jugak.. siap tanya ada tak ciri- ciri ni kat dia... oh jawapannya boleh la aku terima tapi paling tak boleh blah dia cakap kalau dia takde duit nak menyara keluarga nanti hari-hari makan je nasi lemak kira makan jugak tu (mak dia bisnes buat nasi lemak...)





cam mana ok tak ciri-ciri pilihan aku ni? hahaha....



ni nak post jugak... ada tak muka cam isteri solehah tak? saja nak tunjuk awek comel ni dengan tudung barunya... kan aku dah cakap nak cuba memakai tudung :)


yang penting tudung ni aku beli time sales akhir tahun ariani.. aku siap borong 5 helai setle duit belanja.. hehe tapi takpe la janji aku suka tudung ni.


2 comments:

suzie rahman said...

bereh..borong kt ariani kaw! taniah lh.ni bertdg permenant ke tempry.

M.I.Z W.A.W.A said...

best tudungnye :)
ko ni doa ler supaya aku pakai selamanye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...