CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, January 17, 2012

Wishing Tree

Hai... assalamualaikum..




semakin hari semakin berdebar dah rasa.. cepat pulak masa ni berjalan sekarang. kira-kira 17 hari je lagi bakal merubah pola hidup saye.. ewah ayat....


sebenarnya aku baru balik dari IKEA tujuan utama pergi sana nak cari barang untuk hadiah masa majlis aku nanti. aku cadang nak suruh DJ time tu baca biodata kami pastu tanya la soalan berdasarkan apa yang dibaca tu. itu pun time aku tengah makan beradap so tak de la bosan sangat kan... dengan bersemangatnya aku di temani Nina ngan Syaza dapat cari barang yang nak dibeli. tapi tujuan paling paling utama nak cari barang untuk dekorasi table wishing tree aku nanti. selalu kan orang buat Guestbook so aku buat lain sikit kira ini boleh dijadikan ganti.. nanti wishing tree ni aku nak buat hiasan rumah baru kami nanti... harap menjadi la macam yang dah aku plan....



gambar kat bawah ni cantik sangat. berhajat sangat dapat macam ni. ada tak orang nak tolong buat nanti???







gambar wishing tree aku.. tak leh tunjuk habis nanti tak suprise... i love it !!! so luvly ok....






1 comment:

suzie rahman said...

eh nk tlg wat ape.bkn ko dh beli ke.ak pon xsabar tgk ko kawen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...