CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, September 8, 2012

Tempat baru, suasana baru...

Assalamualaikum...

alhamdulillah... alhamdulillah =)
dah seminggu kerja kat tempat baru.. aku dah dapat balik ipoh. happy sangat lama dah tunggu saat pulang ke kampung halaman. sekarang JKR Kampar tempat aku menunaikan tanggungjawab. alhamdulilah semuanye ok. cuma aku kena drive jauh la sikit.kalau di ikutkan rumah aku lebih dekat dengan JKR Kinta ok xpela jauh sikit tapi still dapat duduk rumah sendiri.

kat tempat baru semuanya lain.. dulu office aku kat KL besar sampai xleh nak kenal semua orang walaupun 1 blok. sekarang ni kat dalam office cuma ada lebih kurang 8 orang je, lelaki 6 orang gegurl 2 orang je huhu.. sunyi je rasa, tapi kan intenet x kena block so boleh dengar radio online hahaha...

bidang kerja semuanya bertukar sama sekali. tapi aku suka kat sini banyak benda baru yang aku boleh belajar terutama masa kat SITE. kawan2 dah x ramai cam dulu.. kantin pun xde nak makan pun susah la.. kena cari kat luar. dah la pekan kampar 2 kecik. aku lak x biasa lagi kat tempat 2.. so tiap hari kena bawak bekal buat masa ni. kalau keluar Site kira boleh pakej pergi makan terus kalau x xmakan la jawapnya.. its okey lama2 pasti expert jalan kat sana boleh la jalan2 cari makan.

Peta Perak - nampak x Kampar kat mana? see see....


sedih terkenangkan geng2 office lama.. will be miss u geng :'(

doakan aku ok ok kat suasana baru ni tau =)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...