CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, September 5, 2012

first time raya........


hai... assalamualaikum..

kali ni betul2 lama xupdate blog ni.. ade ke org tertanya2 kemana aku? hahaha...
kita di bulan syawal lagi kan so xde la lambat sangat nak ucap SELAMAT HARI RAYA + MAAF ZAHIR BATIN tuk semua :)

tajuk di atas adalah tergantung ye... tajuk penuh ialah First Time Raya As Wife. alhamdulillah tahun ni raya berdua.. banyak rumah sanak saudara yang kami pergi. tapi sedih sikit gambar xberapa nak ada... bukan xde kamera tapi xde masa.. asyik makan dan makan je... hahaha berat of course naik.

disebabkan rumah family kami dekat2 so aku xkisah sangat pun nak beraya kat mana dulu.. hubby ajak g rumah mak dia sebelah pagi, petangnya rumah family aku lak.. raya pertama dapat jumpa kedua belah family.. untung kan cari orang dekat2 ni hehe... (tirulah macam saya...)

hari raya memang masa untuk kunjung mengunjung sanak saudara, kawan2... aku pun puas beraya tahun ni start dari malam raya sampai abis cuti raya selama seminggu memang di habiskan berjalan2 je... seronok :))








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...