CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, November 3, 2011

blogwalking time

hai
selamat pagi....

pagi2 lg aku dh start blog walking... tp malangnya internet kt ofis aku ni block bahagian chat box. so susah nk tinggalkan jejak sedey kn kn... semua blog best - best xtau mana la korang dapat idea cm 2.. and 1 lg best tengok blogger2 yang aktif pas2 dapat banyak kawan bila aktif nuffnug...


dan 1 aku nk kongsi ngan semua.. serius best ayat ni. surat tuk kekasih dari kekasih...

dan ini aku nk tujukan juge tuk kekasih hati... sila ambil perhatian ek... this is so serious that wy aku slalu bising pasal benda ni.. tapi masuk telinga kiri xsampai sesaat dah kuar telinga kanan kan...


read this:


Dan yang terakhir sekali saya mohon satu benda je kat awak. Please please please and please jangan merokok. Yes. Of course saya boleh lepak dengan smokers. Well, kalau dulu maybe saya dengar someone tu smokers je saya terus ban. Tapi since saya baca blog Gitarputeh troll pasal perempuan yang suka ban lelaki smokers, terbuka sikit minda saya. And yeah. Tuan blog tu serious pandai psiko orang.


But, lepak lepak dengan smokers dengan kena hembus asap rokok adalah dua perkara yang berbeza okay. Awak kena tahu, kelakuan tu sangat tidak sopan terhadap kaum kami. So, take notes. But, saya tak peduli. Kalau awak mahukan saya, awak dilarang sama sekali untuk merokok. Not for me, but for our future childrenssss sake. Saya tak mahu baka yang merokok. So, kalau awak smoke, genetik awak akan pindah ke anak kita. And saya tak nak tu.


ni petikan dari blog gitarputeh untuk entry sepenuhnye boleh la baca blog die....

suwet suwet suwet kan kan kan....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...