CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, November 8, 2011

Baru tersedar..

Salam sejahtera.

Puas dh ke beraya? Hehe.. Mesti korg banyak makan daging korban kn.. Aku punya menu pagi raya ialah nasi lemak ngan rendang ayam.. Bile bapak aku balik masjid di suruhnya beratur amik daging tp sume malas hahaha.. Jadi xmerasa daging korban taun ni.. Ape pn selamat dh 7 ekor lembu jd korban kt kampung aku..

Kalo ty puas ke tak aku bercuti memang tidak la. Kejap sgt rase bile time ade kt kampung. Banyak aktiviti la katakan. Time aku tulis ni aku dh lending2 baik py kt bilik aku kt Kl ni la.. Tinggal dh kampung.. Ujung bulan lak balik.. Nanti aku update ape aku buat kt kampung ok. Best kuasa 8! Hehe..

Tadi kan tibe2 aku terbukak calender pas2 terkire hari... Sekali kire py kire rupanya lg 86hari.. Wah xsampai 100 hari je lg... Ok sy sgt takut skg.. Ketar tangan!!

Xboleh taip dh..
Ok bye..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...