CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, July 6, 2011

techsis

assalamualaikum


di saat ini aku sedang berpuasa dan di saat ini juge aku sedang mem'bz'kn diri dgn persiapan makan malam tuk ex student techsis.. aku kire orgenizer ler ye... bestnye kalo dpt berkumpul rmi2.. rindu gler zaman2 kegemilangan kt sekolah dulu.. event kali ni temanye GLEMERIOUS ok... wow kn? aku je teruja lebih ke.. harap2 sume warga techsis berbesar hati dtg event ni... sb aku ngan mbr2 Ajk yg lain sdg bertungkus-lumus membuat persediaan yang boleh memuaskan hati semua pihak... rajin kn kami? hehe...



bebudak techsis jumpe kome


16 september 2011

dewan silveritage, simpang pulai

** asey la kad jemputan ni agak blur?? xpe2 korang tgu aku pos kt umah ye....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...