CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, July 8, 2011

hari bersih..

hai... salam jumaat utk sayang2 ku di luar sane..

arini jumaat ye.. ari jumaat ialah hari tanpa kerja bg aku.. bermakna bersih meja aku hahaha... mls nye bukan main lg la.. bkn ari je mmg tiap2 mgu mcm ni... pagi ni aku dtg btl2 on time la sb jln dh mula jem kot..

aku benci btl la nk wat perhimpunan la ape la... korang wat la tp jgn nyusahkn aku leh x? aku xde komen pasal bersih2 ni.. yg aku tau meja aku bersih ye... rmi beno dh merugut pasal jln yg byk sgt roadblok ni.. aku yg lengkap berlesen ni pn xbp gemo ngan roadblok sb nk baris pjg sgt.. zaman dh moden sume di alam maya je.. ce roadlok 2 cm smart tag ke kn lancor perjalanan..

ade lg 1 aku nk luahkn ni... isi hati yg terpendam cewah... arini aku xblk kg... huwaaaa bosan la aku nmpknye mgu ni... tp sok nina ajk g kenduri so aku xde la duk umah je... confirm2 jln jem nk gler jln nj ke ampang 2.. xtau la cmne sok..

sejak 2 3 hari ni aku sibuk urusan gathering techsis... dh 2 mlm ade perjumpaan dgn ahli mesyuarat tingkap.. cewah.... dlm hati asik berdoa yg event ni dpt sambutan yg menggalakkn... amin..





ok ni org2 penting di sebalik gathering nti... "ape yg penting?? kerjasama......."




eh ni ape?? hehe sj je suke gambo ni.. dh 2 mgu xjumpe ok... phm2 ler...



ok abis cte.. bye syg :)

1 comment:

dania said...

la...tu je ke cite nye..hmmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...