CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, May 19, 2011

saya dan dia...

di suatu hari... 15 mei.. di jucso kinta city ipoh!!

dia: ala lambat la mkn ni.. ade b py sampai dulu lak.. org yg lapo ni... ( sambil pandang kiri kanan...cuci mate kot2 ade awek cun lalu...)

saya: org nk tgu abg py mkn sampai nti blh amik gambor ltk kt fb kn hahahaha... (sambil pegang hset duk lyn fb..)
dia: haaa..... sampai pn mkn! yes! (dengan muka lahapnya..) ish ape ni org 2 ltk terbalik lak... kang abis org dpn aku mkn....

saya: abg bace doa ke blm?

dia: dh bace bismillah je... (nmpk kn tahap kelaparan 2...)

saya: ok2 jom mkn... jap2 b nk amik gambo dulu..
setengah jam berlalu...

dia : erghhhhhhh... alhamdulillah... (sambil tutup mulot hahaha..)

saya: abg nk desert lak leh?

dia: ish xyah la dh gemok!

begini lah kesudahan cerita ari ini... saya mmg suke mkn hahaha... tgk licin kn?? bye... bye.... luv u :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...