CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, May 5, 2011

lelaki suke madu!

assalamualaikum... salam 1 malaysia..

ari ni rase mcm nk kongsi cte smlm...

Masih terngiang-ngiang lg kt otak aku ni.. cmni ctenye smlm tbe2 kwn baik aku msg die ngadu la pasal masalah family.. name xleh la bgtau kn cian die... husband(hb) dia wat hal dh 5 tahun kawin nk jgk buat perangai... xtau la ape nk jadi lelaki skg cm xpenah bersyukur pn ade..


meh aku review ckit pasal mbr aku ni... die ade ank sorg.. dan bekerja.. dan tgl ngan ibunye..dan sebaya aku.. tp hb die skg dh xblk umah dan ade gurl lain.. so hb die nk mbr aku ni terima gurl 2 sbgi madu die... pehhhh senang je ckp kn... ape la perasaan laki 2 bile ckp cm2 kn.. so ctenye skg mbr aku ni xnk la di madukn sp yg sanggup kn...(tp sp yg sangup blh dpt payung emas...) tp aku yg bayangkan pun la seksa... katenye anknye dh kenal daddy nye so slalu ty "mane daddy?" nk jwb pn susah... sdeynye.. kte perempuan yg bekerja nk jg ank nak jaga mak lg... ciannye kt die... die nk tuntut fasakh tapi die takut xdapat hak jagaan ank.. sb hb die keje lagi bgus kot.. ntah la aku pn xtau nk bg nasihat ape smlm.. just blh ckp sabo byk2... kena pk kn cara penyelesaian xleh la nk biar tergantung cm2 je kn....


mula2 kawan... pas2 bercintan-cintun... pas kawin... ni proses biase la kn.. kalo sebelum kawin pn dh mcm2 hal jadi cmne korang nk hadapi alam perkahwinan 2 sendiri... jadi kena bersedia sgt2 kena ada persediaan awal.. (ewah pndi2 je aku kn hahahaha...) teringt lak kate mak aku

"biar org 2 syg kte lbh.. dr kte je syg die lbh2.. "


bagi aku la kn wanita ni kena pandai berdikari.. bila dh mcm ni kena la drive sendiri..beli brg umah sendiri.. sumenye sendiri.. perlu ade kerjaya jgk.. kalo x mcm mane nk sara diri kn... aku harap mbr aku ni dapat hadapinye ngan tabah.. blk kg nti aku nk g jumpe die.. harap blh ringankn beban die bile die dpt luahkan kt aku :'(


lelaki-lelaki kt luar 2 silalah hargai apa yang anda ada... plzzz....

-------------------------------------------------------------------------------------------------

ya allah ya tuhan ku kau hindari aku dari sebarang benda yang tak di ingini.. moga jodoh yang kau berikan adalah yang terbaik untuk ku.. amin..

2 comments:

Ellysu Bahari said...

i know that girl Wa..
Semoga beliau tabah dan kuat menghadapi segala cabaran dan dugaan ini.


Langit yang kita harapkan cerah , kadangkala hujan dan petir di tengah hari ..


p/s: comel anak dia nih..gonna miss u Yrra ~

M.I.Z W.A.W.A said...

hemmm... 2 la. moga beliau tabah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...