CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, April 4, 2013

Stimbot Ipoh : Shabu~Shabu

Holla April!!!

Assalamualaikum uols.. diharapkan semua orang kt luar tu dan seharusnya yang sedang membaca ni sihat2 aje.. kejap je masa berlalu kan. dah 7 bulan aku kerja kat Kampar ni.. dalam bulan ni aku akan jadi bunga yang sekuntum kat JKR Kampar. sebelum ni ada kawan sorang, nampaknya dia dah dapat tukar balik kampungnya.. sedih la aku berkembang sorang2 je.

ok dah xmau cite sedih2 la...
kemarin kan aku g berstimbot dengan kawan2. kali ni kami makan kt Shabu-Shabu. lokasi ialah bersebelah bangunan umno, or sebelah bangunan umno ade Hotel causarina (xtau ejaan ni betul ke x hehe...) lebih detail dari kalau kita dari roundbound rumah MB Ipoh 2 kan kita terus nak ke medan gopeng so kita akan nampak sebelah kiri... fuhhhhh panjang explan kat uols tau...

dalam banyak2 stimbot yg aku pernah pergi ni la yang paling besar. pilihan banyak sangat... kalau udang tu macam2 jenis udang kecik sampai la besar. tomyamnya sedap.. pilihan bergoreng pun ada nasi goreng la, mee goreng dll. aku suka kalau tempat stimbot ada sekali tempat grill. so banyak lagi choice kan.. boleh makan satay i like...

biar gambar berbicara..


opsss lupa lak sekepala RM29.00 je.

ok nanti cerita lagi... bye :)


4 comments:

kissz said...

waaaaa citer la panjang sikitttt..
harganya berapaaaa...
apa lagi yg boleh di grill...
ishhh nak tau niiii...

Anonymous said...

harga yg nak tau tu

M.I.Z W.A.W.A said...

banyak yg boleh grill ayam, daging, udang, ketam, satay mcm2. kita pilih je.. ada pekerja yang tlg grillkan. kita bg no meja je.. nti dorang hantar.

awEEN said...

nak tau business hour nye..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...