CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, September 28, 2011

Cincin hilang

Dup dup dap dap dup dap dup dap... Cm2 la bunyi jantung aku jap td.. Laju pas2 cm nk pecah..

Tadi sblm blk keje aku g tandas tujuannye tau la kn wat pe.. Mase melangkah masuk sempat aku tgk jari jemari aku.. Owh ade 2 cincin dah aku. 1 cincin mase merisik 1 lg mase tunang la kn.. Dh setle berhajat aku pn amik helmet sume brg2 keperluan sarung jeket ltk hbeg dlm bot moto dgn pantasnye merempit la... Bwk rilek je slow n standy.. Minah rempit yg bersopan santun ok.. Smbl bwk mto smbl lihat permandangan.. Smbl lihat permandangan tgk jari jemari...

Tbe2 jantung mcm berhenti 1 cincin dh xde kt tmpt asalnye... Menitik ayo mate tetbe.. Pas jantung jalan la blk benti lame2 mati dh la, jalan laju.. Dlm otak mcm2 pk.. Abis la cincin aku abis la cincin yg ade makna 2, abis la aku kena marah.. Abis la...

Setelah otak berpikir seminit aku pn berhenti tepi jalan. Tgk sekeliling mto kot2 tersangkut mau aku patah blk opis ni.. Tgk dlm raga mto pn xde.. Bukak bot mto skali.... Alhamdulillah terjatuh kt situ.. Aku lgsg xsedo cmne leh jatuh dlm 2.. Nasib la baik ade lega.. Walaupun cincin xbp beso tp ade makna 2..

Aku la aku ngah diet skg tpnye aku rase bdn idak le trun2 tp jari jemari aku yg kecik.. Smpi cincin tercabot pn xsedo. Aiyoooo kurus tang jari dulu ke? Ce le kurus tang peha ke ish.. Nerbes btl!!

JARI SAYE DH KURUS. Sekian
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...