CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, September 7, 2011

baru nk buat entry hari raya...


Assalamualaikum...


walaupun arini dah syawal yg ke 7 bru terasa ade mood nk mengupdate pasal raye aku taun ni.. terlambat ke? biar la kn... taun ni raye ok la sgt meriah.. berjalan sakan. baju raye byk kali kena basuh sb ade 2 pasang je baju kurung so ulang2 pakai. tp sdey ckit xdpt bergambar ngan family sb raya pertama kakak ngan abg sume beraya di rumah mertua so kami adik2 je yg tgl.. oh tbe2 teringt tahun dpn sy pula akan berfamily insyaallah... jadi inilah syawal yg last sebagai gadis single ok.. walaupn taun nni aku blm kawin tp sekupang duit raye pn aku xdpt byk kuar lagi ade la lalala...


raya pertama kami sibuk kunjung mengunjungi sanak saudara yg umahnye dkt2 jela... pagi raya wajiblah g umah 'opah chu' tiap2 taun mmg umah dia la yg first... disebabkan mak ngan abah aku dh jadi ank yatim piatu ( cian aku xde opah ngan atok di usia muda ni.... muda kn?) so opah chu dh bagaikn opah kami ler sb die yg paling tua.


raya kedua lak kami sekeluarga sgt la bz... dpn rumah siap dipasang khemah... kerusi kena susun sendiri lak 2 maklum la mlm nye dkt 15 kuarga akan dtg menyerbu.. mknn mlm 2 sgt la byk satay, nasi goreng, nasi minyak, ikan keli bakar, berger, sosej mcm2 lagi la... ha mane xgemok der.... tp sdey gak xdpt snap2 pict byk2.. bz bz...


raya seterusnye kami pn trus berjalan dan berjalan... mkn dan mkn.... gemok dan gomok... tp kn last2 nk cte aku happy beno sb keluarga si dia dtg umah xde sorg pn tertgl smpi aku kena masak skali lg sb mknn xckup hahaha ingtkn mak ayah nye je la smpi mak aku bising2 la dibuatnye..


saya akan pastikan taun dpn ade kami sekeluarga akan bergambar secara besar-besaran insyaallah.......


layan gambar yg ckit je..

byknye makanan... nmpk x umah sy ade panjut dan bendara... RAYA MERDEKA la katekn...





anak dara bujang macik maznah hahaha....





athira, safura, amira..... eh mne nabil ek anak bujang last (xmuat camera hahaha...)




dia pn nak jgk inteprem...


ok bye2..... SELAMAT HARI LAYE...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...