CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, April 22, 2011

Anniversary :)

hai... salam tuk sume...
post kedua tuk hari ni... bila ade cerita menarik bru best nk story kn kn...


18 hb april 2011



dgn tarikh itu saya dan dia sudah 7 tahun di alam couple mengaple nih... istilah ape ntah aku guna ni... atau lbh senang diungkap dgn perkataan pakwe and aweks... ok sudah lbh phm kn..

dan sekarang aku sudah bertukar status kepada tunangan org :)
cpt je plak rase mase berlalu... 7 thn mcm kejap je.. xtau la nk cte mcm2 dh kami lalui.. susah senang.. dilanda gelombang tsunami kdg2... ade musim bunga yg melampau2 kdg2.. hehe..


to u syg >>>>> i love u so much :) happy 7years anniversery
perkataan tu je dh blh gambarkn cmne b syg abg kn... nk byk2 tgu b blk arini ya pasni kte sambut anniversery lain date pulak la kn kn...



ewah3...




'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

'''''''''''''''''''''''''''''''''


''''''''''''''''''''''

'''''''''''''


'''''''''


'''



korang2 nk tgk ape aku bg x? ni die jeng3........ xtau nk bg ape dh... ni la terhasil dgn air tgn aku sendiri.. kos pn jimat hehe...



comel x?

(saje nk tunjuk bakat aku 2 yang cbok nk upload..)



mari bermadah chinta ckit..


cinta itu memamg indah..

namun untuk menempuh dunia percintaan memerlukan begitu banyak pengorbanan..

siapa yang tidak mahu memiliki cinta yang terindah.

namun ia terpaksa mengahadapi badai gelora..

tiada cinta yang tiada penghalang..

barulah beroleh cinta sejati

semoga hubungan ini sampai ke akhir hayat.... korang2 kt luar 2 doakan kami tau :))



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...