CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, January 27, 2011

bakat terpendam

assalamualaikum... selamat pagi..
pg2 lg dh rase bosan.. kerja pn xde... fb pn xde.. so aku pn tunjukkan bakat terpendam mengedit gambar2 yg ade tgk kt bawah ek.. rase comey je hahahaha xde org puji jd puji la diri sendiri kn... hati arini ade mereng ckit ntah la mgkn angin tgh pasang... pulak smlm ade ke patut 1 msg pn xsmpi kt hcet aku... mls nk marah so better diam jgk la.. kalo bz mne pn xkn la 1 msg pn xleh bls... lame ke nk bls 1 msg? ade ke smpi 2mnt? aku mmg xleh time la.. bio la kn..
ptg ni aku nk blk kg.. byk keje kt umah xsiap.. nk menghabiskan kerja2 mengecat.. rajin kn kn.. xsabo nk blk blh bgn lmbt tiap2 hari.. bayangkan cuti selama 11 hari wah heaven jer...



ok stop membebel layan bakat aku ni hehe...



**mmg comey la sy hahaha...

2 comments:

Unknown said...

wa......sejak2 dh bertunang ni dh publish ur boy ek...hehehe...suke2..

M.I.Z W.A.W.A said...

mie.. skg bertmbh berani hahaha.. ko je sorok2 lg... xpe2 tgu bln 5 nti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...