CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, August 7, 2012

burger grill ipoh

salam ramadhan..

hari ni dah puasa yang ke 18 pun.. alhamdulillah aku puasa penuh lagi. aku masih bertrauma lagi dengan kisah sedih 'tu' bila ada gambar or aku terbaca apa2 yang berkaitan mula la nak nangis..

ok la xmau cita sedih ni aku nak buat promosi kat orang ipoh... kat ipoh sekarang dah ada BURGER BAKAR xyah jauh2 g KL dah..

semua dijemput untuk mencuba.. burger grill ni terletak di WALLERCOURT @ BERHADAPAN DENGAN KEDAI MAMAK AL-MAKMUR JALAN LIM BO SENG, WALLERCOURT, 30300 IPOH@ BELAKANG THE STORE

ni aku try ari 2.. double daging. daging burger ni homemade dibuat sendiri oleh ownernye BOB. nanti pas makan boleh bagi komen ok... harga single homemade RM7.50, kalau set (tambah 3 sosej) RM 9.00...



selamat mencuba orang IPOH!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...