CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, August 2, 2011

AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN

assalamualaikum...

arini 2 ramadhan 1432H bersamaan 2 ogos 2011.... korang sume puase x? hahaha jgn ngulat tau.. walau org xtau yg kt Atas 2 tau... tahun ni aku berpuasa di perantauan buat kali ke 2.. walaupn kL je xde la jauh sgt tp tetap xbest jgk.. kalo x sahur mak dh siap mkn tgu mak kejut trus melantak.. ni sorang2 maka x sahur la... tahun ni last aku berpuasa sbgi bujang jeng..jeng..jeng... pasni aku kena la bgn lak. agak xbest la.. kurang dh waktu tidor aku.. tidor sgt penting woo... arini dh 2 hari kte puasa nk tau pg td aku sahur 2 biji kurma dgn air 1200ml.. dgn bangga aku bercerita hehe....

okeh lah.. itu sj dr saya.. dgn ini saya ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN YANG MULIA.. Semoga ramadhan kali ini penuh makna untuk kte semua...

(",)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...