CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, November 24, 2010

ape yang gadis tidak suka?

salam.. cmt mlm ouls..

tbe2 mlm ni rase nk kongsi sesuatu je.. sblm ak lelapkn mate ni.. kepada lelaki2 diluar sane amik tips ini tau....


APA YANG SI GADIS TIDAK SUKA?

1. lelaki yg lemah,terlalu kurus atau selalu sakit. mcm mne nk tanggung ank org kalo diri sendiri xterjaga kn kn...

2. lelaki yg tidak gemar bersukan. aktiviti ptgnye duk umah dan tidur je..

3. lelaki yg mls dan x ade tujuan hidup. hanya tau habiskn duit mak bapak je.. ops!

4. lelaki yg x mempunyai kereta atau motor utk kemana-mana, jenuh kn?

5. lelaki yg x meminati muzik! hidupnya asik kerja... kerja... kerja.. bosannya!

6. lelaki yg terlalu serius dlm hidup... nk bergurau pn tak boleh.

7. lelaki yg xsuke berjalan... hy terperuk kt umah je buat ape pn xtau lah!

8. lelaki yg buta komputer... microsoft excel pn xtau nk juga mcm mane 2? ade ke lg org skg buta cmni...

9. lelaki yg hy berseronok siang mlm... tak ingt dosa pahala...

10. lelaki buta gaya. rambut serabai, pakaian xterurus.. kesian...

11. lelaki yg terlalu kuat merokok! choi! i hate this

12. lelaki yg ada bau bdn! ouch... rajinkan mandi dan atasi bau 2 ye...

13. lelaki yg ucapkan hari jadi kamu seminggu lewat? Oh.... si gadis plg pantang ya..

14. lelaki yg hy tau berpasangan, ttp bila diajk berjumpa dgn kedua ibu bapa mcm2 alasan!

15. lelaki yg tidak romantik.. tidak penah lgsg diberikan bunga,hadiah atau sbrg kejutan.. bosannya hidup!

16. apabila bertanya pendapat lelaki, si dia akan ckp ' tak kisah la, apa-apa je, ikot awak la' hmmmm, baik x pyh tanya kn!

17. lelaki yg kuat membebel mengalahkan kaum ibu.. sakit telinga btl...


** hehe... tip ni sgt berguna tuk lelaki di luar sane... juge x lupe kpd encik azlan... gud nite.. sweetdream... time 2 sleep... zzzzzzzzzzz....

1 comment:

dania said...

mak aiiii...bn main bsau g font die ye...hehehehe...aku suke2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...